Čím viac zamestnancov tým je zložitejšie kontrolovať dochádzku. Pokiaľ má firma dvoch zamestnancov je jednoduché sa navzájom dohodnúť a odsúhlasiť si kedy pracovali, kedy si budú brať voľno alebo PNku. Pri troch a viac zamestnancoch sa to trochu začína komplikovať. Práve preto je dôležité mať prehľadný a jednoduchý dochádzkový systém.
Naše dochádzkové systémy vedia samozrejme zaznamenávať príchod a odchod z práce. Či už pípnutím sa kartou cez turniket alebo prihlásením sa online do aplikácie dochádzky.
Aplikácia slúži ako prehľad manažérom aj zamestnancom. Dá sa v nej nastaviť PNka, kedy pracujete, no a samozrejme dovolenka. 🙂 Tá je veľmi potrebná.
To však nie je všetko. K tomuto balíčku ponúkame aj previazanie so systémom SAP a mzdovým systémom, pokiaľ ho Vaša spoločnosť má.
S dochádzkovým systémom priamo súvisí aj hardvér a softvér, ktorý pomáha všetky pohyby zaznamenávať. Pre viac informácií o ponuke Prístupových systémov kliknite tu.
Okrem toho vieme ponúknuť ako súčasť aj parkovací modul. Priamo v ňom si môžete rezervovať parkovacie miesta, pozrieť si, ktoré sú voľné a kedy. Skvele to funguje najmä vtedy keď veľa ľudí robí z domu a cez týždeň na pár dní chodí aj do práce. Podobne funguje aj modul OneBuilding, ktorý umožňuje rezervovanie stolov v officoch.
Priamo v aplikácii si môžu manažéri pozerať dochádzku aj parkovanie a schvaľovať ich. Po schválení je možné nastaviť previazanie so mzdovým softvérom alebo iným spôsobom uľahčiť narábanie s týmito informáciami.
Všetko čo som spomenul sa dá samozrejme na mieru upraviť pre potreby Vašej firmy. Veď to najdôležitejšie je aby ste sa vy vyznali vo svojom systéme. Pokiaľ by ste mali záujem o takýto softvér pre Vašu firmu určite nás kontaktujte a pokiaľ máte ďalšie otázky ohľadom funkčností tiež nám môžete napísať.
Copyright © 2024 XTP s.r.o.